streda 2. mája 2012

Pár slovíčok na začiatok

Od 2.1.2007 až po včerajší deň som svoje pokusy zverejňovala na stránke blog.sk (konkrétne www.vera.blog.sk), kde som dokopy za týchto "pár" rokov uverejnila viac než 165 článkov. Z technických príčin som sa rozhodla presťahovať výplody svojej fantázie na technologicky vyspelejšie, a teda aj praktickejšie miesto: sem.
Mrzí ma, že pravdepodobne stratím starých čitateľov, ale súčasne sa teším na tých nových.
Môj blog je tu pre všetkých s otvorenou mysľou, články píšem len vtedy, keď pociťujem potrebu písať; čiže väčšinou bývajú dosť citovo podfarebené. Netreba si však osvojovať názor, že dané city vo mne prevládajú nonstop, je to momentový stav, ktorý sa trochu uvoľní do éteru práve tým, že ho dám na papier alebo na stránku. Verím, že si každý, kto sem zavíta, so sebou niečo aj odnesie. Mojím cieľom je, aby sa každý čitateľ zamyslel, snažil sa hľadať vlastný zmysel a vlastný spôsob chápania toho, čo píšem. Pretože nič nie je krajšie ako človek, ktorý myslí a snaží sa porozumieť.
Najskôr budem zverejňovať výber starých článkov z môjho prvého blogu, následne sa pustím do novej tvorby. Želám príjemné čítanie a mnoho jedinečných dojmov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára